Saturday 2 February 2013

Salam Sihat Bersama Shaklee kepada Semua Pengunjung Sweet Moms :)

Salam sayang dan salam sejahtera buat semua :)

Salam perkenalan dari saya kepada semua pengunjung Sweet Moms : Your Natural Beauty and Health Center. Walaupun sekarang dah bulan Februari, masih belum terlambat rasanya untuk saya mengucapkan Selamat Tahun Baru kepada anda semua. Semoga tahun 2013 ini menjadi tahun yang lebih baik dari tahun-tahun sebelumnya.

Blog ini bertujuan untuk memberi kesedaran tentang kesihatan dan pengambilan supplement yang tepat untuk menjadikan anda dan family sentiasa sihat ceria dan bahagia selamanya InsyaAllah..

Saya tidak pernah mengambil sebarang vitamin sehinggalah saya bertemu Shaklee, kerana saya jenis seorang yang amat peka terhadap apa sahaja yang masuk ke tubuh badan saya. Saya takut untuk mengambil sebarang vitamin kerana tidak sukakan bahan sintetik. Kenapa saya memilih Shaklee padahal banyak lagi vitamin-vitamin lain yang tak kurang juga popoluarnya? Sebab saya yakin dengan Shaklee yang dihasilkan 100% semulajadi ! Saya akan berkongsi dengan anda semua mengenai khasiat dan kebaikan supplement dari Shaklee dari masa ke semasa, jadi teruskan bersama saya untuk entry-entry seterusnya.


Siti Hajar Khalid (Cik Jatt)
♥ SMS/WhatsApp : 013-4894037
♥ Email : cikjattshop@yahoo.com

 

No comments:

Post a Comment